tiistai 16. heinäkuuta 2013

Oon ollu (oon edelleen) NOLO!

Sain toisesta blogista idean kattoa mun irkin blogimerkintöjä...Ja nyt saatte sit nauraa mulle...voi luoja:D

Lunta (perjantai 4.12.2009)

Tänään tulee sit lunta...ja sit pian on moskakeli ku tulee uudelleen plussaa ja sit on kaameeajokeli..Tänään tuli ilmotus postista et sielt voi hakee ne loimet jotka ostin.Täytyy nyt vaa toivoo et ne on kans sopivii biancalle..satulahuopaa leimulle en oo viel hakenu.Tänään me ollaan menos äidin kaa yhes maastoon mä meen leimulla ja äiti taluttaa biancaa.Täytyy toivoo et menee hyvin ja et leimu ei oo yhtä ylienerginen mitä se eilen oli..koska eilen se oli kokoajan menos täysillä ja oikeen pukitteliki.Ja toivottavasti bianaca liikkuu nyt paremmin ku on toinen heppa mukana.Mut pian lähenki jo tallille.


Vapaa päivä (lauantai 5.12.2009)

Tänään mulla oli vapaapäivä ja nukuinkin 12asti melkeen.Sitten juha soitti ja sanos et se pääsee sittenkin tänään ratsastamaan koska se pääsee lähtee töist aikasemmin:)Sen pitäs soittaa 2aikaan ja sit me mennään tallille varmaan sen autolla.Sit tää eka kerta on tietty ilmanen.Ja me hoidetaan kyl taas bianca ens ja sit leim koska biancan hoitamisessa menee niin pal vähemmän aikaa.Mut nyt meen täs aika pian pukee ja sitte mennän juhan kaa tallille ja ehkä me tullaan sit sen jälkeen viel meillekki..


Kuka on rohkee????(lauantai 5.12.2009)

Kaikki joil on tarpeeks pokkaa nii sanokaa rehellinen mielipiteenne hevosista mulle!
Ja voin kertoo et mä en oo mitenkä ystävällinen niitä kohtaan jotka Haukkuu hevosii!

Uskallaks mollata niit??

Kiitti niille jotka uskaltaa julkisesti kehuu niitä<3<3



Kivaa muttei niin kivaa (sunnuntai 13.12.2009)

Mentiin tallille 2aikaan ja hajat oli kans tallilla joten ens me mentiin biancan kaa ajaa..mnentiin salen ohi ja sitte kierrettiin pidempi lenkki sielt kebab pizzerian ohi ja meni tosi hyvin ja binca herätti kyl huomiooki.Sitten ku oltiin sielt tultu ni ratsastin leimulla ja Kukaan ei varmaan usko mut se nous ihan kunnol pystyyn ja lensin alas..jalka vähän sattuu muttei mitään pahempii vammoja tullu kai..Mut tidä sit minkä takii se teki sen..täytyy toivoo ettei se ota tä tavaks..


Oli ihan kivaa...tavallaan (torstai 17.12.2009)

Tänään juttelin Riinan kanssa ja se puhus myös mun äidin kanssa ja se on tosi kiva..Me aletaan todennäkösesti seurustelemaan..Ja se tulee vkl tai viimeistään maanantaina ja tiistaina meille..Sit käsi särkee edelleen eilisen sikainfluenssa rokotteen takii..ja olin fammun nimipäivillä ja sain kuunnella pikkuvauvan huutoa..Huomenna on työ päivä:(


Mä en jaksa (sunnuntai 27.12.2009)

En jaksa tätä...Just ku luulin löytäneeni järkevän jätkän ja luotettavan ni se vaa jättää mut ku nallin kalliolle ilaman mitään syytä ja särkee mun sydämmen,,erittäin järkevää käytöstä..miks mulle aina käy näin..ehkä mä vaan oon niin ruma tyhmä ja ääliö..Ehkä mut on vaan tuomittu ikuiseksi sinkuksi...


Tossa nyt nää oudoimmat...Ei LUOJA!:D kuolen nauruun, teini angstii ja teini rakkautta ja...:D nyt saatte nauraa mulle luvan kanssa sydämenne kyllyydestä:D:D




 
 
Juu siinä teille muutama kuvaki viel XD


8 kommenttia:

  1. Hahaa toi lippiskuva on paras :DDD Söpö Nadja!!

    Mä oon jokusen vuoden sua jo seurannu netistä, mut en muista tämmöstä Bianca-heppaa(?)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se oli ylläpidossa 2kk mulla ..shettistamma siis :)

      Juu oon tosi söpö ollu...:D

      Poista
  2. Hahahah toi aurinkolasikuva :D

    VastaaPoista
  3. mahtavaa tosi hauska :D eikä ollu ees paha :) kivaa lisää postauksia ja paranemisia! Kerro donnasta sit huomen.

    VastaaPoista
  4. hei sulle sopii hyvin muuten tummat hiukset :)

    VastaaPoista
  5. Laita tänne kuvii sun kipsijalasta. :)

    VastaaPoista