sunnuntai 19. lokakuuta 2014

Kysymyspostaus= vastaukset!

Vastaukset kysymyksiin!

1. Miksi myyt Donnan nuorelle kokemattomalle tytölle jolta on jo kerran viety poni pois?

Donna lähti aikuiselle naiselle Inkooseen:) Pihattopaikkaan joka sopii sille paremmin kuin hyvin.Ja camilta vietiin poni paskanpuhumisen takia että olisin myynyt hänellekkin mikäli asiat olisi menneet eritavalla.

2. Miksi ostat uuden hevosen jos sinulla ei ole motivaatiota liikuttaa niitä joka päivä?

Mulla on kyllä motivaatiota liikuttaa hevosta. Donna ei vaan ollut se oikea hevonen mulle.
Ostan uuden hevosen joka miellytti minua jo ensisilmäykseltä ja on juuri mun hevonen selästäkin:)

Roksu yhden edellisen omistajan kanssa.
3. Eikö sinulle tule omantunnon tuskia kun myyt Donnan ja se lähtee toiseen kaupunkiin?

No en voi sanoa että omantunnon tuskia.Elämä on, valintoja,päätöksiä,iloja ja suruja:)
Ja aijon kyllä käydä Donnaa Inkoossa katsomassa:)

4. Mitä Sirulle kuuluu?

Sirulle kuuluu hyvää, se asustaa vanhempien luona ja käyn säännöllisesti sitä katomassa.Viettää  onnellista kotikoiran elämää ja ilahtuu aina kun mamma tulee kylään:)


5.Miksi ostat taas haastavan hevosen vaikka tiedät ettet pärjää niille?

Roksua en sanoisi haastavaksi,Erittäin kiltti ja osaava herra joka ei vain sovellu tuntikäyttöön:)Olen roksua 2 kertaa ratsastanut ja nähnyt "pahimmat" jutut mitä se tekee ja tiedän että pärjään sen kanssa:)

entisen omistajan kanssa kisoissa 



6. Mikset ratsasta hevosillas?Mitä iloa niistä sulle on jos et jaksa ratsastaa niillä?

Mitenniin en ratsasta? Donnalla en oo nyt paljoa mennyt ku se ei vaan ollut oikea hevonen mulle.Leimua ratsastan kyllä ja Roksia tulen ratsastamaan. Ja se ratsastus ei edes ole pääasia..Hevosesta on kyllä muutakin iloa kun ratsastus, ja roksun kanssa tulen käymään valmennuksissa yms:)

7.Miksei Donna menekkään sinne tampereelle?

Se nyt vaan ei mene.Aina kaikki ei mee niinku on suunitellut.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti