torstai 29. maaliskuuta 2018

Tallikuulumisia ja lenkkeilyä

Oon nyt käynyt tässä 3-5krt talleilemassa ja maastossa Leimun kanssa :) Eka kerta oli alkuun sellasta et "jännitti", mutta loppumatkasta kun laukattiin (ravasin ekaa kertaa 6kk ja laukkasin 9kk tauon jälkeen) ni se oli niin ihanaa, oli just sellanen fiilis että oon kotona!





Toisen kerran kun olin tuntui hevonen "pienemmältä" ku ei ollut ollut niin pitkää taukoa :D
Käytiin taas pitkä maastolenkki ja nautittiin vaikka olikin hiukan kylmä ja sai vähän neuvotella herran kanssa suunnasta..
Mutta hauskaa oli!
Olen myös mennyt kentällä ja ilmans satulaa kun menin treenin (n.30min) kun erkauma on palautunut niin jösses että oli vatsalihakset kipeänä sen jälkeen:D




Olen alkanut myös lenkkeillä päivittäin uudelleen kun en halua että paino nousee vaan päinvastoin, vielä kun imetys ei aiheuttaisi niin järkyttävää herkkuhimoa niin auttaisi ..
Vaunulenkeillä on siis tullut käytyä ja koira tietenkin mukana ja se on niin kätevää kun lapsi viihtyy vaunuissa ja nukkuu kun muuten nukkuuu aamupäivän jälkeen tosi huonosti päiväunia.



Viljamin kanssa sujuu muuten hyvin, yöt alkaneet mennä paremmin ja refluksi hallinnassa sakeuttajan kanssa.
Ja nyt ollaan alettu hiukan harjoitella VVV eli vauvan vessahätä viestintää ja eilen kun lähinnä läpällä kokeilin kun alkoi kakkaa vääntää niin tuli kakat pyttyyn! Ja sen jälkeen ei olekkaan tullut kakkoja vaippaan että jo 4 kakat on hienosti tehty pyttyyn :)
Jos edes kakat tulisi pääasiassa pyttyyn olisi se lapselle mukavampaa ja ekologisempaa kun vaippoja menee vähemmän ja toki helpompaa kaikille:)

Kovasti jo "jokeltaa" ja naurukiljahduksia tullut myös ja kova poika hymyilemaan ja seurustelemaan, oon niin rakastunut <3


 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti